'

Radio je dostupan svakome i na svim mestima.

Kod kuće, na poslu, na plaži, u automobilu; radio je prisutan svugde. Uz radio, ljudi provode više vremena nego uz bilo koji drugi medij.

Dok je vaša reklama na radiju, vi ste u centru pažnje.

Na bilbordu, možda ste pored veće, lepše i bolje osvetljene reklame. U časopisu, možda delite stranicu sa sadržajem koji odvlaci pažnju kupca.

Vaša reklama putuje sa vašim klijentima.

Živimo sve brže, i sve više vremena provodimo u automobilu. Samo radio može da kupca prati putem sve do vaših ulaznih vrata.

Radio se sluša jer je najbrži od svih medija. OK: najbrži je posle interneta.

Most je zatvoren za saobraćaj zbog nesreće; gužva na graničnom prelazu. Ove vesti će televizija objaviti u večernjim satima, a novine tek sutradan. Pošto još uvek nemamo naviku da surfujemo sa mobilnog telefona dok smo u automobilu, slušacemo radio.

Radio je prisutan tamo gde drugi mediji ne mogu da stignu.

Dok se tušira, vaš kupac neće moći ni da gleda TV, ni da prelistava časopis. Na poslu, radio je jedini medij čije konzumiranje (uglavnom) nije zabranjeno.

Vaša poruka se plasira na najdirektniji moguci način.

Obraćate se hiljadama ljudi, ali vašu poruku svako prima lično. Ljudski glas je bio, i zauvek će ostati najefikasnije sredstvo u prodaji.

Radio nudi najpovoljniji odnos cene i učinka oglašavanja.

Za vrednost nekoliko emitovanja spota na nekoj od "velikih" televizija, dobijate mesec dana ozbiljne kampanje na radio stanicama u celoj zemlji.

Pažnja: sadržaj teksta na ovoj stranici predstavlja autorsko delo, čije korišcenje podleže zakonima o zaštiti autorskih prava. Ukoliko želite da koristite delove ovog teksta u bilo kom obliku izvan ove internet stranice, neophodno je da prethodno pribavite dozvolu autora u pisanoj formi.